Notes de medi!

Hola, nois!

Avui dilluns us han donat les notes de medi de l’examen que vau fer divendres. Han anat molt bé, oi? Ha suspès molt poqueta gent. El que pasa és que les notes, en general, no han estat gaire altes. Potser us hi heu d’afanyar més a l’hora de fer l’examen…

Apa, felicitats a tots el qui han aprovat, que sou molts, i als qui no, ànims per a continuar intentant-ho.

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>